keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Ginga Densetsu Weed: Gajō no Kettō Hen

Gajō no Kettō Hen (myös "Gajou no Kettou Hen") on GDW spesiaali, johon kuuluu kolme kirjaa. Vaikka mangat ovatkin kooste alkuperäisestä mangasta, nämä eivät ole oma julkaisunsa.

Kaikki kolme mangaa ovat paksuja ja sisältävät melkein 400 sivua, värikuvia ja sivuja
Tarina alkaa aivan alusta, mutta päättyy sen jälkeen, kun P4 on voitettu.

Kannet

Värisivuja

Värikuvia

Takakansi

Lisäksi paljon tavaraa on päässyt uusiin koteihinsa ja osa on edelleen menossa. Kokoelmastani olen myynyt osan pois ja ainakin kotona tätä on vähän ihmetelty. Miksi hankkia tavaraa ja myydä pois sitten?

Olen ihan yksinkertaisesti näin huomannut mistä pidän ja mistä en, mitä haluan hyllyyni ja mitä haluan kerätä ja minkä mieluummin myyn eteenpäin ja teen jonkun muun onnelliseksi. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että minua kiinnostaa ainoastaan Hopeanuoli ja kaikenlaiset erikoispokkarit ja oheistuotteet. Jonkin aikaa katseltuani suurta Weed-figuuri läjää hyllyssäni myin osan viimein pois ja aion ostaa myöhemmin vielä pari, jotka olen halunnut, mutta ne puuttuvat edelleen hyllystäni. Sen sijaan figuurit, joista en niin välitä haluan myydä pois. 

Myöskin Thai-kieliset Yamatot ovat lähteneet myyntiin jo viimeksi ja olen iloinen huomatessani, että jopa kamalakuntoisille mangoille löytyy kysyntää. Minä ostin ne, selasin läpi ja olen sen jälkeen vain ihmetellyt miksi minulla on rumat puoliksi hajanaiset kirjat hyllyssäni, eikä Yamato edes kiinnosta. Orionille kävi samoin, obit menivät melkein rikki ja sarjan kerääminen jäi kolmanteen mangaan, eikä minua rehellisesti sanottuna edes kiinnosta tällä hetkellä koko sarja. 
Sain viimeinkin ylimääräisen Weed-DVD:n pois hyllystäni ja se lähti tänään kohti Yhdysvaltoja.

 Gajō no Kettō Henit sen sijaan sain vaihdossa ja niiden entiselle omistajalle lähti vaihdossa takaisin mm. tekemäni Gin-pehmo, Anime-lehti, jossa oli juttua Weedistä ja pari pientä itsetekemääni patsasta.

2 kommenttia:

  1. Hee! Mulla oli kans ton Tokubetsuhanin takana toi sama mainos, mikä sulla on tossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hieno mainos x) Se oli noiden kaikkien takana.

      Poista

Kommenttien tarkistus päällä spämmiviestien vuoksi.